FAQ

Ofte stillede spørgsmål - en kategori jeg længe har ville oprette, nu var tiden til det.
1. ER MINIMUMSKØB 1 METER ?
Ja - det er det.

2. SÆLGER DU KUN STOF I HELE METER ?
Ja helst - det er tungt og arbejdsomt at sælge stof, ofte er vores arme trætte og lange efter en dag ved klippebordet. Meeen -  men du må gerne ligge mere i kurven end du skal bruge, og blot notere i kommentarfeltet hvor meget du ønsker, så klipper vi som ønsket og regulere beløbet inden vi trækker på kortet. Du kan ikke gøre omvendt - for vi kan kun nedskrive et reserveret beløb på et betalingskort, vi kan ikke trække mere. Vi kan IKKE samkøre mails med ordre, desværre.
Udsalgsvarer/ nedsatte varer sælges kun i hele meter ....

3. HVOR ER MIN FAKTURA - kvitteringen på dine varer fremsendes til dig elektronisk, den kommer som en email i din indbakke i en PDF fil lige til at printe, hvis du har behov for det, men af miljøhensyn printer og medsender vi den ikke til dig.


4. SENDER DU PAKKER HVER DAG ?
Ja - og bestiller du inden kl 16 vil vi gøre alt for at din pakke er fremme næste dag, vi løber for dig. I ny og næ hænder det at jeg løber tør for et eller andet, men jeg har fantastiske leverandører og får nye forsyninger hver dag, så din pakke bliver helst kun ganske lidt forsinket.

5. HVORFOR HAR DU IKKE FRI FRAGT ?
Som jeg siger til mine børn - der er ikke noget her i livet der er gratis. Og slet ikke porto - det er lige så dyrt for os som det er for jer, skulle vi have fri fragt skulle varerne koste mere. Dejligt er at I kun betaler 39,- for en forsendelse uanset mængden, og da stof er tungt koster ca  80 % af forsendelserne mere at sende, end hvad jeres betaling til fragt udgør. Så omskrevet er det vel en lille smule fri fragt ......

6. KAN JEG SPORE MIN PAKKE ?
Ja - alle forsendelser sendes som sporbar pakke, og pakkenummer fremsendes helt automatisk, og endda 2 gange. Både fra pacsoft som er PostDanmarks pakkesystem og fra vores webshop. Se eventuelt i din UØNSKET POST/ SLETTET POST inden du ringer til os.

7. KAN MAN RINGE TIL JER ?
Ja - vi er ved telefonen tirsdag til fredag fra 9-16. Har du spørgsmål til din bestilling, så skal du have dit ordrenummer klar når du ringer - så kan vi nemmere sammen få knækket nødderne.

8. NÅR NOGET GÅR GALT ?
Ja - vi er bare mennesker, og vi laver også fejl. Send blot en mail og vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Webshoppen er døgnåben, men os der passer den, holder fri en gang imellem :-) Nogen gange laver posten også fejl, det er hverken med vilje eller tilsigtet - det er jeg sikker på. Vi gør alle hvad vi kan få at have glade kunder i butikken.

9. FÅR DU TIT NYE VARER ?
Ja - stort set hver dag. Vi elsker at finde nye lækkerier til jer, og bruger meget tid på at udvælge det bedste og lækreste til jer.

Pakker til Norge Pakker til Norge
American Express Dankort EuroCard / MasterCard Maestro MobilePay Online Visa Visa Electron

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere