FAQ

Ofte stillede spørgsmål - en kategori jeg længe har ville oprette, nu var tiden til det.
1. ER MINIMUMSKØB 1 METER ?
Ja - det er det.

2. SÆLGER DU KUN STOF I HELE METER ?
Ja helst - det er tungt og arbejdsomt at sælge stof, ofte er vores arme trætte og lange efter en dag ved klippebordet. Meeen -  men du må gerne ligge mere i kurven end du skal bruge, og blot notere i kommentarfeltet hvor meget du ønsker, så klipper vi som ønsket og regulere beløbet inden vi trækker på kortet. Du kan ikke gøre omvendt - for vi kan kun nedskrive et reserveret beløb på et betalingskort, vi kan ikke trække mere. Vi kan IKKE samkøre mails med ordre, desværre.
Udsalgsvarer/ nedsatte varer sælges kun i hele meter ....

3. HVOR ER MIN FAKTURA - kvitteringen på dine varer fremsendes til dig elektronisk. Den sendes som email, i en PDF fil lige til at printe, hvis du har behov for det. Af miljøhensyn printer og medsender vi den ikke til dig.


4. SENDER DU PAKKER HVER DAG ?
Ja - og bestiller du inden kl 16 vil vi gøre alt for at din pakke er fremme næste dag, vi løber for dig. I ny og næ hænder det at jeg løber tør for et eller andet, men jeg har fantastiske leverandører og får nye forsyninger hver dag, så din pakke bliver helst kun ganske lidt forsinket.

5. NU OGSÅ MED  FRI FRAGT ?
Vi har fået forhandlet nye gode aftaler med PostNord, og det skal bestemt som det første, komme jer tilgode. Vi kan derfor nu tilbyde jer fri fragt i danmark på ordre på minimum 600,- . Pakken sendes som forsendelse uden omdeling og til valgfrit afhentningssted. Muligheden FRI FRAGT er først valgbar når du har lagt varer i din kurv for minimum 600.- kr. Hvis du har bedt om en regulering af din faktura, kan du risikere at du ikke længere er over grænsen for fri fragt, og vi tager derfor betaling for fragten hvis du kommer under grænsen på de 600,- .

6. KAN JEG SPORE MIN PAKKE ?
Ja - alle forsendelser sendes som sporbar pakke, og pakkenummer fremsendes helt automatisk, og endda 2 gange. Både fra pacsoft som er PostDanmarks pakkesystem og fra vores webshop. Se eventuelt i din UØNSKET POST/ SLETTET POST inden du ringer til os.

7. KAN MAN RINGE TIL JER ?
Ja - vi er ved telefonen tirsdag til fredag fra 9-16. Har du spørgsmål til din bestilling, så skal du have dit ordrenummer klar når du ringer - så kan vi nemmere sammen få knækket nødderne.

8. NÅR NOGET GÅR GALT ?
Ja - vi er bare mennesker, og vi laver også fejl. Send blot en mail og vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Webshoppen er døgnåben, men os der passer den, holder fri en gang imellem :-) Nogen gange laver posten også fejl, det er hverken med vilje eller tilsigtet - det er jeg sikker på. Vi gør alle hvad vi kan få at have glade kunder i butikken.

9. FÅR DU TIT NYE VARER ?
Ja - stort set hver dag. Vi elsker at finde nye lækkerier til jer, og bruger meget tid på at udvælge det bedste og lækreste til jer.
Pakker til Norge Pakker til Norge
American Express Dankort EuroCard / MasterCard Maestro MobilePay Online Visa Visa Electron

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere